Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 1.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 2.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 3.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 4.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 5.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 6.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 7.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 8.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 9.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 10.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 11.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 12.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 13.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 14.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 15.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 16.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 17.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 18.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 19.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 20.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 21.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 22.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 23.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 24.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 25.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 26.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 27.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 28.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 29.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 30.
  • Referāts 'Latvijas novadu TIC piedāvājuma izpēte nozares izstādē', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Ienākošais un izejošais tūrisms Latvijā kopumā    4
3.  Tūrisma informācijas centri Latvijā    9
4.  BT 1 organizācija    16
5.  Izstāde “Balttour”    20
6.  Latvijas TIC izstādē “Balttour”    23
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

Ienākošais un izejošais tūrisms
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, viens no maniem darba uzdevumiem, izanalizēt, kāda saistība ir ienākošajam un izejošajam tūrismam ar tūrisma informāciju centriem. Lai to noteiktu, pa priekšu ir jānoskaidro, kas vispār ir ienākošais un izejošais tūrisms. Tad ar to arī sākšu!
Pagājuši jau vairāk nekā desmit gadi, kopš Latvija meklē savu vietu pasaules tūrisma industrijā, veidojot savu tūrisma politiku un perspektīvākos tūrisma veidus, lai kļūtu pazīstama visā pasaulē. Tūrisma nozares attīstība Latvijā ir diezgan dinamiska – strauji pieaug uzņēmumu skaits, palielinās gan ārvalstu, gan arī vietējo tūristu plūsmas, paplašinās tūristiem piedāvāto pakalpojumu klāsts, taču neskatoties uz diezgan straujo nozares attīstību, joprojām ir daudz neatrisinātu problēmu, tai skaitā plānošanas, vadības, kā arī izglītošanas u.c. problēmas.
Pagaidām mūsu produkti, ko piedāvājam mēs, ārpus Latvijas ir diezgan maz pazīstami. Kā galvenie iemesli jāmin:
Naudas līdzekļu trūkums starptautiska mēroga reklāmai;
Tūrisma produktu pārāk lielā dārdzība.
Tas ir pats par sevi saprotams, ka bez reklāmas starptautiskajos tūrisma ceļojuma katalogos nav iespējams piesaistīt cilvēkus no ārzemēm. Lai panāktu, ka daudz ārzemnieki brauc uz Latviju ir jāliek dažādos ārzemju izdevumos reklāmas, taču šīs reklāmas ir ļoti dārgas, un līdz ar to, tādēļ arī pie mums brauc tik maz tūristu.
Latvijā pašlaik vairāk tiek reklamētas nevis Latvijas tūrisma iespējas ārvalstu ceļotājiem, bet gan ārvalstu tūrisma produkts. Un līdz ar to, var secināt, ka Latvijas tūrisma firmām daudz ienesīgāks ir izejošas tūrisms, nekā ienākošais. Gan izejošais, gan arī ienākošais tūrisms ir vieni no tūrisma veidiem.
Izejošais tūrisms ir kādas valsts ceļotāju izbraukšana no savas mītnes zemes, lai atpūstos, izklaidētos, veiktu darījumus, apskatītu valsti, apmeklēt radiniekus vai draugus u.c. (jeb valsts iedzīvotāju tūrisma ceļojumi uz citām valstīm).
Ienākošais tūrisms ir ārvalstu ceļotāju ierašanās citā valstī ar motivāciju atpūsties, izklaidēties, veikt darījumus, apskatīt valsti, apmeklēt radiniekus vai draugus u.c. (jeb ārzemju tūristu ierašanās kādā valstī).

Autora komentārsAtvērt
Atlants