-
Mārketings
Papildu serviss.
Papildu serviss būtu tāds, ka varētu kopā ar bērnu nākt un bērns drīkstētu pats savu bulciņu izcept kopā ar konditoru, vienīgi tas būtu iepriekš kādas 2 stundas jāpiesaka vainu klātienē vai telefoniski. Jau papildus ir visas tējas, kafijas un sulas, bet vēl + būtu, ka bērns varētu pats sev kaut ko dabīgu un garšīgu uztaisīt. Varbūt arī šādā veidā mūsu firma izraisītu bērnos kādu interesi taisīt mājās ēst, nevis veikalos nopirkt gatavo produkciju vai pusfabrikātus. Protams, ja vēlēsies bērns pats savu veidot, tad tas būs ar piemaksu, bet es domāju, ka tas būs tā vērts, jo ja mājās nav laika bērnam parādīt, kā kas gatavojas, tad vismaz šādi parādītu.
Kopumā šāda veida uzņēmums neizmaksātu dārgi, jo arī dabīgie materiāli ne vienmēr ir dārgi, citreiz ar ļoti vienkāršām lietām var panākt tādu pašu efektu vai pat labāku, nekā ar sarežģītām un dārgām.
…
Mārketinga plāns ir izveidots par Jelgavu, par ēstuvi. 1.Ar ko produkts/pakalpojums piesaistīs pircēju; 2.cenu noteikšanas principi; 3.sortimenta dažādošanas iespējas; 4.papildu serviss; 5.Pieprasījums pēc produkta/pakalpojuma tirgū; 6.Tirgus attīstības tendences un pieprasījuma prognozes; 7.Kas būs uzņēmuma klienti? (Raksturojums, atrašanās vieta, mērķa grupas, paradumi.); 8.Cik daudz līdzekļu mūsu izvēlētā mērķa grupa iztērēs tieši par mūsu produktu/pakalpojumu veidu nākoša gada laikā?; 9.Kāpēc klienti izvēlētos šo produktu/pakalpojumu?; 10.Galvenie konkurētspēju noteicoši faktori?; 11.Kā Jūs nodrošinātu klientu prasību izpildi (serviss, uzstādīšana, nestandarta pasūtījumi, utt.)?; 12.Kā Jūs novērtēsiet savas darbības efektivitāti un klientu apmierinātību?; 13.Cik klientu plānojat iegūt?; 14.Kāds mērķis jāsasniedz?; 15.Kādas darbības tiks veiktas? ; 16.Kas/kurš tās veiks?; 17.Kad tās tiks veiktas?; 18.Cik katra darbība izmaksās?; Izmantotie avoti