Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 23.
  • Biznesa plāns 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    4
2.  Tirgus analīze    5
3.  Iespējamās mārketinga stratēģijas    6
3.1.  Produkta dzīves cikls    6
3.2.  SVID analīze    7
3.3.  Mārketinga stratēģija    7
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    8
4.1.  Materiālais potenciāls    8
4.2.  Uzņēmuma vadība    8
5.  Mārketinga pasākumu komplekss    9
6.  Risku vadīšana    10
7.  Finanšu informācija    11
Darba fragmentsAizvērt

5. MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS
5.1. Produktu raksturojums
„Steelseries” produkti: austiņas (headsets), datorpeles, klaviatūras un peles paliktņi no viena no visprestižākajiem datorpreču ražotājiem „Steelseries”. „Steelseries” ir plaši pazīstams ar savu ergonomiskumu, augsto sistēmas kvalitāti un precizitāti, pievilcīgo vizuālo izskatu un pielāgotību aktīvai un intensīvai preču izmantošanai.
„Razer” produkti: „Naga” sērijas datorpeles un „Anasi” sērijas klaviatūras ir, iespējams, zināmākās aktīvai datora lietošanai izstrādātās preces. Razer produkti izceļas ar speciāli aktīvai darbībai piemērotu preču struktūru, vizuāli ļoti piesaistošu dizainu (melns ar zaļu gaismu).
„Sven, Genius, Defender un Gembird produkti”: austiņas, datorpeles, klaviatūras ar ne tik modernu dizainu, ne tik piemērotas intensīvai izmantošanai un nenodrošina tik augstu kvalitāti, bet par ievērojami lētāku cenu. Produkcija piemērota ne tik intensīvai lietošanai, ģimenes datoriem, birojos, lietotājiem ar ne tik augstiem standartiem.
5.2. Produktu cenu raksturojums

Autora komentārsAtvērt
Atlants