Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija, loma, mērķi un uzdevumi. Globalizācijas plusi un mīnusi', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija, loma, mērķi un uzdevumi. Globalizācijas plusi un mīnusi', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Formālās reklāmas definīcijas skan šādi:
Reklāma ir apmaksāta, nepersonalizēta komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informāciju, izplatot to ar masu informācijas līdzekļu starpniecību ar mērķi piesaistīt kaut kam auditorijas uzmanību vai arī to ietekmēt.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus.
Izanalizējot iepriekš minētas reklāmas definīcijas, var izdalīt dažus punktus, kuri raksturo reklāmu: apmaksāta, nepersonalizēta, komunikācijas izpausme, caur masu medijiem, domāta konkrētai mērķauditorijai.

Sakarā ar to, ka reklāma ir ļoti daudzveidīga un izpaužas ļoti dažādi, izveidot savu reklāmas definīciju nebija vienkāršs uzdevums. Mana reklāmas definīcija skan šādi:
Reklāma ir apmaksāts vēstījums, kurš caur masu informācijas līdzekļiem sasniedz noteiktu mērķauditoriju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants