Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 1.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 2.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 3.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 4.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 5.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 6.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 7.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 8.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 9.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 10.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 11.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 12.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 13.
  • Referāts 'Mācību vide un tās veidošana pirmsskolā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību vides veidošana    4
1.1.  Grupas shēma – uzbūve    4
1.2.  Drošība grupas telpā    4
1.3.  Vides nosacījumi    5
1.4.  Galvenie aktivitāšu centri    5
2.  Mācību vides nozīmīgums    6
2.1.  Personības veidošana    6
2.2.  Sabiedriskās dzīves norišu iepazīšana    6
2.3.  Dabas norišu iepazīšana    7
3.  Pirmsskolas izglītības nozīme    8
  Secinājumi    10
  Anotācija    11
  Literatūras saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veidojot šo darbu, radās iespaids, ka ne tikai bērniem ir interesanta diena pirmsskolā, bet arī pašiem pedagogiem. Mūsdienās izglītības tēma ir ļoti aktuāla, jo izglītība ir kā pamats visam. Veiktie pētījumi ļauj izdarīt sekojošus secinājumus:
• Lai izveidotu visiem patīkamu mācību vidi, ir jāiesaistās ne tikai pedagogiem, bet arī pašiem bērniem un viņu vecākiem
• Pamatojoties uz novēroto, bērni savas pamatiemaņas un galvenās zināšanas iegūst tieši pirmsskolā un skolā kā tādā
• Bērniem ir svarīga dažādība, tāpēc, lai rosinātu uz aktīvu darbošanos ir jāpiedāvā vairāki uzdevumi un ik pa laikam arī jāmaina, jo, kas interesē un padodas vienam, neinteresē un nepadodas kādam citam
• Pētījums liecina, ka jebkuru bērnu var ieinteresēt uz jebkuru bērnudārza aktivitāti, ir nepieciešama tikai elastīga domāšana un lēnām bērns būs iedrošināts pildīt tās lietas un uzdevumus, kurām agrāk pat netuvojās, savu iedomu pēc
• Katram bērnam jau pirmsskolā ir jāmāca kā iekārtot savu apkārtējo vidi, jo vēlāk to izdarīt būs praktiski neiespējami
• Stingri ielikti pamati, bērnībā, ir neizzūdoši
• Katrs bērns ir atšķirīgs, tāpēc arī vidi, kas apkārt, viņi uztver atšķirīgi, lai tas neradītu problēmas un negatīvismu, vide ir jāatjauno, jāuzlabo un jāpārdomā tās veidošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants