Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumu metodes', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Lai veiksmīgi organizētu uzņēmuma darbību, ir jāveic mārketinga pētīšana, kas ietver sevī dažādas darbības, kas ir vērstas uz tirgus un apkārtējās vides izpēti. Mārketings plašākā nozīmē ir visas organizācijas darbība, lai nodrošinātu patērētāju vajadzības. Šaurākā nozīmē mārketings ir konkrētās organizācijas vadības sistēmas sastāvdaļa, kas palīdz plānot produktu un tā sortimentu, noteikt produkta cenu, noteikt iespējamo tirgu. Veicot kvalitatīvu tirgus izpēti un apstrādājot iegūto informāciju, uzņēmums var veicināt savu produktu vai pakalpojumu virzību tirgū. Viena no mārketinga pētīšanas definīcijām ir šāda: Mārketinga izpēte saved kopā organizāciju ar tās tirgus vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants