Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Zīmoli', 1.
  • Konspekts 'Zīmoli', 2.
  • Konspekts 'Zīmoli', 3.
  • Konspekts 'Zīmoli', 4.
  • Konspekts 'Zīmoli', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Zīmols - lielam patērētāju lokam zināma preču zīme, kura kļuvusi populāra pateicoties pareizām reklāmas aktivitātēm

Zīmols ir emociju, domu, tēla, vēstures, iespēju un tenku apkopojums.

Brends - nosaukums, vārds, izteiciens, zīme, simbols vai dizaina risinājums, vai to kombinacijas, apzīmējot konkreta pārdevēja vai pārdevēju grupas preces un pakalpojumus, lai tos atšķirtu no to konkurentiem

Zīmolus regulējošās normas

Likums
Par preču zīmēm un ģeogrāfiskās izcelsmes norādēm (1.- 5., 28.pants)

Likuma mērķis: Šis likums regulē tiesiskās attiecības preču zīmju reģistrācijas, kā arī preču zīmju un ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu lietošanas un aizsardzības jomā

Preču zīme- apzīmējums, kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces atšķirtu no cita uzņēmuma precēm; izņemot īpaši norādītus gadījumus, šā likuma tekstā termini “ preču zīmes, zīmes” ietver arī pakalpojumu zīmes un kolektīvās zīmes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants