Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Portāla sportacentrs.com vēsture un tā iekļaušanās pasaules interneta attīstības', 1.
  • Eseja 'Portāla sportacentrs.com vēsture un tā iekļaušanās pasaules interneta attīstības', 2.
  • Eseja 'Portāla sportacentrs.com vēsture un tā iekļaušanās pasaules interneta attīstības', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sportacentrs.com ir pieejama informācija arī par auditoriju. Secināts, ka 80% portāla auditorijas ir vīrieši, lielākoties vecumā no 18 līdz 35 gadiem. Tie pārsvarā ir studenti, speciālisti vai biroja darbinieki. 2009. gadā par portāla auditoriju tika teikts tā: „Sportacentrs.com ir Latvijā populārākais sporta portāls, kuru dienā apmeklē aptuveni 40'000 interesenti. Esam viens no vadošajiem portāliem Latvijā lietotāju lojalitātes rādītājos - mēnesī vidējais Sportacentrs.com apmeklētājs portālu atver 16 reizes (lojālāka auditorija Latvijā ir tikai piecām citām interneta vietnēm - draugiem.lv, one.lv, inbox.lv, delfi.lv, tvnet.lv). Cits būtisks rādītājs, kurā esam pirmajā desmitniekā Latvijā, ir portālā pavadītais laiks. Mēnesī Sportacentrs.com lietotāji kopā vietnē pavada vairāk kā 300'000 stundu (10.v. Latvijā), jeb vidēji gandrīz 3 stundas mēnesī (8.v. Latvijā). Desmitniekā esam arī kategorijā Rādījumu skaits ar vidēji 400 000 rādījumiem dienā un 10 000 000 rādījumiem mēnesī.” Diemžēl šī informācija 4 gadu laikā nav tikusi atjaunota un nav zināms, kādi ir portāla rādītāji pašlaik.
Manuprāt, portāls sportacentrs.com ir saistošs katram sporta fanam gan Latvijas, gan pasaules mērogā. Kā dati liecina, vairāk tas ir atzīts vīriešu vidū, un viņi šo portālu apmeklē nereti. …

Atlants