Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskas mārketings un reklāma kā peļņas gūšanas līdzeklis ir salīdzinoši nesens fenomens daudzām kompānijām un reklāmas aģentūrām. Tikai kopš pagājušā gadsimta 50. gadiem amerikāņu reklāmas aģentūras sāka uztvert investīcijas ārzemēs kā labu peļņas avotu. Tādējādi līdz ko amerikāņu kompānijas pēc Otrā pasaules kara sāka iekarot starptautisko tirgu, reklāmas aģentūras burtiski „sekoja” saviem klientiem uz jebkuru pasaules malu. 10 vispopulārākajām un ietkemīgākajām reklāmas aģentūrām piederēja 200 ārzemju filiāles, kas kopēji atnesa tiem 1 bilionu dolāru.1
Vieni no pirmajiem, kas uzsāka iekļaušanos starptautiskajā tirgū bija Valters Tompsons un Makkans Eriksons, kuri nosūtīja savus darbiniekus uz noteiktu valsti, ar pilnu atbildību atvērt tajā valstī uzņēmuma filiāli. Bieži vien šīs filiāles tika atvērtas ar nodomu izveidot vienu vai vairākus iekšējos rēķinus; reklāmu aģentūras šīs filiāles neuztvēra kā būtiskus peļņu nesošus uzņēmumus. Protams mūsdienu reklāmas aģentūras vairs nedarbojas ar šāda veida nodomiem.…

Atlants