Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sešas mārketinga koncepcijas', 1.
  • Konspekts 'Sešas mārketinga koncepcijas', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Pārdošanas koncepcija
„Avon” kosmētika. Uzņēmums liek uzsvaru uz tiešo pārdošanu, notiek klienta pārliecināšana pirkt produktu.
„Amway” personīgās aprūpes produkti, rotaslietas, elektronika, Nutrilite uztura bagātinātāji, ūdens attīrītāji, gaisa attīrītāji, apdrošināšana un kosmētika. Šis uzņēmums ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš ieviesa tiešo pārdošanu. Potenciālais klients tiek pārliecināts iegādaties produkciju.
2.Pircēja koncepcija
As „Laima” saldumi. Sīva konkurence ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem. Modernizē ražošanas iekārtas ,tādējādi uzlabojot jau esošos un radot jaunus saldumus, pielāgojot patērētāju vēlmēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants