Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 1.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 2.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 3.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 4.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 5.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 6.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 7.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 8.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 9.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 10.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 11.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 12.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 13.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 14.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 15.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 16.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 17.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 18.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 19.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 20.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 21.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 22.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 23.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 24.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 25.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 26.
  • Referāts 'Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uņēmumā', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Kvalitātes vadīšanas pamats    5
1.2.  Kvalitātes sistēmas    6
1.3.  ISO standarti    9
1.4.  Kvalitātes vadība pakalpojumu uzņēmumā    10
2.  Praktiskā daļa    14
2.1.  Nozares raksturojums    14
2.2.  SVID analīze    18
2.3.  Kvalitātes pilnveidošana SIA XXX zonbārstniecības privātprakse    20
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitāte ir tā problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem. Vēsturiski izveidojušās daudzas metodes noteikta kvalitātes līmeņa produkcijas ražošanai, kas galvenokārt balstītas uz pieredzi, nevis uz teorētiskām zināšanām. Par nekvalitatīva darba veikšanu biezi vien draudēja bargs sods – ka miesisks, ta arī mantisks. Tomēr ne jau sodi veicinājuši kvalitates attīstību, bet gan nepieciešamība izdzīvot un konkurence. Vienmēr ir bijis tā, ka par kvalitatīvāku preci vai pakalpojumu maksāts vairāk un tikai labākā un kvalitatīvākā prece varējusi iekarot pircēju uzticību.1
Kvalitātes jēdziena formulējumi:
Kvalitāte ir preces vai pakalpojuma pazīmju un īpatnību kopums, kas attiecas uz to spēju apmierināt noteiktas vai iedomātas klientu vajadzības.2
Kvalitāte ir objektu raksturotājkopa, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātām prasībām.3…

Autora komentārsAtvērt
Atlants