Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'HIV/AIDS', 1.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 2.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 3.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 4.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 5.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 6.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 7.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 8.
  • Referāts 'HIV/AIDS', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlēties tēmu „HIV/AIDS” mani pamudināja fakts, ka Latvijā arvien vairāk un vairāk palielinās inficēšanās gadījumu skaits ar HIV vīrusu, it sevišķi jauniešu vidū vecumā no 15 – 24 gadiem. Vēl joprojām pat 21. gs. ļoti daudzi cilvēki nezina, kas tad īsti ir HIV un AIDS, un domā, ka viņus tas nekad neskars. Darba mērķis bija, novadīt dažas nodarbības saviem vienaudžiem par tēmu HIV/AIDS, un to laikā veidot priekšstatu un izpratni jauniešu vidū par to, kas ir HIV/AIDS, un kā tas var skart un skar ikvienu no mums. Uzskats, ka uz mani tas neattiecas un neskar ir pārgalvīgs.
Galvenais uzdevums:
*savākt teorētiskos materiālus, tādā veidā padziļinot izpratni par šo tēmu,
*uzzināt un izpētīt šīs infekcijas rašanās vēsturi,
*apkopot informāciju un veikt secinājumus par inficēšanās risku un iespējām,
*izvērtēt un apkopot pēdējo gadu statistiku pasaulē, Latvijā un arī Preiļu rajonā,
*novadīt neformālu mācību stundu saviem vienaudžiem, iekļaujot spēles, diskusijas un citas netradicionālas metodes.
Darba metodes:
1) vajadzīgo uzziņas materiālu un literatūras vākšana,
2) savākto materiālu un informācijas apkopošana,
3) savu zināšanu un viedokļa paušana,
4) neformālās izglītības darba metodes, strādājot ar vienaudžiem, piemēram, spēles, diskusijas, pārrunas, lomu spēles.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants