Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam, kurš darbojas savā mājas valstī ir jārēķinās tikai ar vietējiem konkurentiem – pat, ja tie ir uzņēmumi no citām valstīm. Produkcija vai pakalpojumi tiek mārketēti vietējiem iedzīvotājiem un netiek piedomāts pie iespējām to tirgot ārzemju tirgos. Visi lēmumi tiek veikti galvenajā uzņēmuma ēkā. Vislielākais drauds šādiem uzņēmumiem ir no lieliem starptautiskiem uzņēmumiem. Nav noslēpums cik daudzi „veikaliņi” bija spiesti aizvērties, kad Latvijā ieplūda tādi giganti kā Rimi u.c.1
Nākamais solis globālajā marketingā ir pirmo eksporta attiecību uzsākšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants