Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 1.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 2.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 3.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 4.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 5.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 6.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 7.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 8.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 9.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 10.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 11.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 12.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 13.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 14.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 15.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 16.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 17.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 18.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 19.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 20.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 21.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 22.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 23.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 24.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 25.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 26.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 27.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 28.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 29.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 30.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 31.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 32.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 33.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 34.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 35.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 36.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 37.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 38.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 39.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 40.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 41.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 42.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 43.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 44.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 45.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 46.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 47.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 48.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 49.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 50.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 51.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 52.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 53.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 54.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 55.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 56.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 57.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 58.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 59.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 60.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 61.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 62.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 63.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 64.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 65.
  • Diplomdarbs 'Mārketinga darbība un attīstības iespējas ražošanas uzņēmumā', 66.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA VIDE    6
1.1.  Mārketinga vides raksturojums    6
1.2.  Iekšējā vide    7
1.3.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    10
1.4.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    13
1.5.  SVID analīze    15
2.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS (MIKSS)    18
2.1.  Mārketinga pasākumu kompleksa raksturojums    18
2.2.  Produkts    19
2.3.  Cena    20
2.4.  Sadales kanāli    22
2.5.  Virzīšana tirgū    23
3.  NOZARES RAKSTUROJUMS    25
4.  SIA „LIMBAŽU TĪNE” MĀRKETINGA DARBĪBAS ANALĪZE    27
4.1.  Uzņēmuma SIA „Limbažu Tīne” apraksts    27
4.2.  Uzņēmuma „Limbažu Tīne” produktu raksturojums    28
4.3.  SIA „Limbažu Tīne” iekšējās vides raksturojums    29
4.4.  SIA „Limbažu Tīne” tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    32
4.5.  SIA „Limbažu Tīne” netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    35
4.6.  SIA „Limbažu Tīne” SVID analīze    37
4.7.  Uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū    39
4.8.  Aptaujas anketu rezultātu apkopojums    40
5.  SIA „LIMBAŽU TĪNE” ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS    44
  SECINĀJUMI    46
  PRIEKŠLIKUMI    48
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    49
  GRAFISKĀ DAĻA    50
  PIELIKUMI    58
  1. pielikums. Aptaujas anketas paraugs    59
  2. pielikums. SIA „Limbažu Tīne” Bilance    61
  3. pielikums. Uzņēmuma Peļņas vai zaudējumu aprēķins    62
  4. pielikums. SIA „Limbažu Tīne” realizācijas apjomi    63
  5. pielikums. Uzņēmuma logo    64
  6. pielikums. Uzņēmuma produkcijas attēli    65
Darba fragmentsAizvērt

Lai mērķtiecīgi runātu par vietējo mārketingu, nepieciešams atsaukt atmiņā jēdziena divējādo saturu. Vispirms ar mārketingu apzīmē to pasākumu kopumu, kas orientē visu uzņēmumu uz tirgus prasībām. Šajā ziņā mārketings nozīmē plašas uzņēmuma aktivitātes, kuru pamatā – tāda ir aktuālā tendence – ir domāšanas veids, ka uzņēmuma darbība konsekventi jāvirza tā, lai tā atbilstu tirgus prasībām. savukārt ar mārketingu bieži vien saprot tikai instrumentus – tātad galvenokārt mārketinga komunikāciju, kas tiek plānota, realizēta un, izvērtējot atsauksmes, nepārtraukti optimizēta. tas sniedzas līdz pat priekšstatam, ka tās burtiski tiek izrautas no rokām. tā mūsu sabiedrībā vēl joprojām vai vismaz daļēji ir auglīga augsne sastopamajam mārketinga negatīvajam imidžam.
Šīs abas pamatnostādnes praksē tīrā veidā nav sastopamas, tās savstarpēji pārklājas. no vienas puses, daudzi uzņēmumi gan praktisku, gan finansiālu apsvērumu dēļ izvairās no konsekventas orientācijas uz tirgu. no otras puses, nevar veidot ilgstošu un panākumus sološu mārketinga komunikāciju, neiesaistoties uzņēmuma kopējā koncepcijā. [2; 9.lpp.]
Mārketinga vide – aktīvo subjektu un spēku mijiedarbība, kas darbojas aiz firmas robežām un spēj ietekmēt mārketinga dienesta vadības iespējas nodibināt un uzturēt veiksmīgas sadarbības attiecības ar mērķa klientiem. Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Mārketinga iekšējā vide veidojas, jo uzņēmumam, pildot mārketinga mērķus, tajā pat laikā jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas funkcijas. Organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Mārketinga vide sastāv no vairākām jomām, kurās firmai ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizēšanā. Jebkurai firmai laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistīta ar preču realizāciju. Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. [6; 83.lpp]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants