Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketings', 1.
  • Referāts 'Mārketings', 2.
  • Referāts 'Mārketings', 3.
  • Referāts 'Mārketings', 4.
  • Referāts 'Mārketings', 5.
  • Referāts 'Mārketings', 6.
  • Referāts 'Mārketings', 7.
  • Referāts 'Mārketings', 8.
  • Referāts 'Mārketings', 9.
  • Referāts 'Mārketings', 10.
  • Referāts 'Mārketings', 11.
  • Referāts 'Mārketings', 12.
  • Referāts 'Mārketings', 13.
  • Referāts 'Mārketings', 14.
  • Referāts 'Mārketings', 15.
  • Referāts 'Mārketings', 16.
  • Referāts 'Mārketings', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Tirgzinību (mārketinga) pētīšanas un vadīšanas objekti    4
2.  Mārketinga jēdziens, mērķi un evolūcija    7
3.  Mārketinga darbības koncepcijas    10
4.  Mārketinga pasākumu komplekss    11
4.1.  Produkta jēdziens un raksturlielumi    11
4.2.  Cenas jēdziens un cenas noteikšanas mērķi    12
4.3.  Sadales kanālu jēdziens un funkcijas    14
4.4.  Produkta virzīšanas tirgū būtība un mērķi    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Rītos mūs modina japāņu modinātājs. Vannas istabā tīram zobus ar pastu Colgate, veidojam matu sakārtojumu ar matu laku Revlon, izmantojam daudz citus dažādus pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs uzvelkam džinsus Wrangler un apaujam itāļu apavus. Virtuvē brokastojam galvenokārt ar vietējiem produktiem: sieru, desu, maizi, Ādažu čipsiem, bet dzeram kafiju Jacobs. Mēs pērkam apelsīnus no Marokas, banānus no Kolumbijas un bumbierus no Holandes. Jaunumus no visas pasaules uzzinām no BBc un NBS.
Pastā saņemam preču katalogu no Dāņu firmas Daells, dažādus prospektus gan no vietējām firmām, gan no ārzemju firmu pārstāvniecībām, vēstules no apdrošināšanas aģentiem par apdrošināšanas pakalpojumiem. Mēs apmeklējam veikalus Dressman, kur tiek pārdoti norvēģu apģērbi; Philips un Elcor, kur var iegādāties elektronikas preces utt. To visu nodrošina ne tikai pasaulē augstākais ražošanas līmenis, bet arī mārketings. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants