-
Mārketings
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | Tirgzinību (mārketinga) pētīšanas un vadīšanas objekti | 4 |
2. | Mārketinga jēdziens, mērķi un evolūcija | 7 |
3. | Mārketinga darbības koncepcijas | 10 |
4. | Mārketinga pasākumu komplekss | 11 |
4.1. | Produkta jēdziens un raksturlielumi | 11 |
4.2. | Cenas jēdziens un cenas noteikšanas mērķi | 12 |
4.3. | Sadales kanālu jēdziens un funkcijas | 14 |
4.4. | Produkta virzīšanas tirgū būtība un mērķi | 16 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 18 |
Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Rītos mūs modina japāņu modinātājs. Vannas istabā tīram zobus ar pastu Colgate, veidojam matu sakārtojumu ar matu laku Revlon, izmantojam daudz citus dažādus pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs uzvelkam džinsus Wrangler un apaujam itāļu apavus. Virtuvē brokastojam galvenokārt ar vietējiem produktiem: sieru, desu, maizi, Ādažu čipsiem, bet dzeram kafiju Jacobs. Mēs pērkam apelsīnus no Marokas, banānus no Kolumbijas un bumbierus no Holandes. Jaunumus no visas pasaules uzzinām no BBc un NBS.
Pastā saņemam preču katalogu no Dāņu firmas Daells, dažādus prospektus gan no vietējām firmām, gan no ārzemju firmu pārstāvniecībām, vēstules no apdrošināšanas aģentiem par apdrošināšanas pakalpojumiem. Mēs apmeklējam veikalus Dressman, kur tiek pārdoti norvēģu apģērbi; Philips un Elcor, kur var iegādāties elektronikas preces utt. To visu nodrošina ne tikai pasaulē augstākais ražošanas līmenis, bet arī mārketings. …
Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Rītos mūs modina japāņu modinātājs. Vannas istabā tīram zobus ar pastu Colgate, veidojam matu sakārtojumu ar matu laku Revlon, izmantojam daudz citus dažādus pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs uzvelkam džinsus Wrangler un apaujam itāļu apavus. Virtuvē brokastojam galvenokārt ar vietējiem produktiem: sieru, desu, maizi, Ādažu čipsiem, bet dzeram kafiju Jacobs. Mēs pērkam apelsīnus no Marokas, banānus no Kolumbijas un bumbierus no Holandes. Jaunumus no visas pasaules uzzinām no BBc un NBS. Darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot mārketinga jēdzienu, mērķi, evolūciju, darbības koncepciju un cenas noteikšanas mērķi. Lai labāk izprastu mārketinga būtību, vispirms ir jāiepazīstas ar tā pamatelemetiem. Mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti jeb pamatelementi ir: 1. vēlmes, 2. vajadzības, 3. pieprasījums, 4. produkti, 5. vērtējums, 6. maiņa, 7. darījumi, 8. tirgus.