Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 1.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 2.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 3.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 4.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 5.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 6.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 7.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 8.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 9.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 10.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 11.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 12.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 13.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 14.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 15.
  • Referāts 'Transporta sistēmas komponentes', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Eiropas Savienības transporta politika    4
  Kā ES transporta politika darbojas    4
  Galvenie transporta veidi    5
  Dzelzceļš    5
  Gaisa transpots    6
  Autotransports    7
  Autotransporta nozīme    9
  Autotransports un palešu veidi    9
  Jūras transports    10
  Kuģu veidi un konteineru veidi    12
  Izaicinājumi    13
  Noliktavu loģistika    13
  Piemērs    14
  Pielikumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Izaicinājumi
Mūsdienās, Eiropas Savienības ceļu transporta sektoram nākas saskarties ar neskaitāmi daudziem izaicinājumiem. Autovadītājiem nākas saskarties ar arvien pārslogotākiem ceļiem, bez tam viena no četrām smagajām automašīnām ir pustukša. Ceļa satiksmes dalībnieki sagaida drošākus un nostiprinātākus ceļus, kā arī darba apstākļiem, professionāliem tālbraucējiem, vajadzētu palikt pievilcīgiem. Vienlaikus, degvielas cenas turpina augt, kā arī vajadzība pēc mazāk piesārņota gaisa un trokšņa.
Sastrēgumi nav tikai traucēkļi ceļa satiksmes dalībniekiem, tas pārvēršas arī milzīgos degvielas un produktivitātes zaudējumos. Daudzas rūpnīcas paļaujas uz „tieši laikā” piegādi un brīvās kustības transportu, lai uzturētu vienmērīgu un efektīgu produkcijas izplatību un ražošanu. Sastrēgumi maksā ES ekonomikai vairāk nekā 1% no IKP – citos vārdos sakot, vairāk nekā ES budžets. Lai tos samazinātu, ES ir vajadzīgāki efektīvāki transporti un loģistika, labāka infrastruktūra un spēja maksimāli izmantot doto pārvadātāju tilpumu. Ceļa drošība, nodrošinātas atpūtas zonas un pienācīgas darba kondīcijas professionāliem tālbraucējiem ir arī īpaši nozīmīgas. Pat ja pēdējo 10 gadu laikā ir redzams liels progress mūsu ceļu drošības attīstībā, mūsu sabiedrība nespēj panest faktu, ka cilvēki iet bojā uz ceļiem. Dēļ tā, Eiropa, iespējams, saskarsies ar īpašu trūkumu professionālu tālbraucēju aprindās tuvākajos gados.
Galu galā, Eiropai ir vajadzīgi transporti, kuri ir tīrāki un mazāk degvielas paļāvīgi, kuru cenas tā pat saglabājas augstas. Vai tiks izmantoti videi draudzīgāki, energoefektīvāki transporti, to noteiks jaunās tehnoloģijas, kā hibrīdi vai elektriskie motori, kā arī efektīvāka pilsētu plānošana un intermodālie transportu risinājumi kā alternatīvas ceļu pārvadājumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants