Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 1.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 2.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 3.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 4.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 5.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 6.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 7.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 8.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 9.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 10.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 11.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 12.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 13.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 14.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 15.
  • Referāts 'Viesnīca "Islande Hotel"', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma etiķete (stils)    2
1.1.  Kā veidojas „Islande Hotel” stils? Kā tas ietekmē pakalpojuma izvēli un patēriņu    3
1.2.  Uzņēmuma etiķetes(stila) raksturojums    4
1.3.  Vai pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos, kad uzņēmumā jūt pastāvēšanas apdraudējumu, būtu jādomā par uzņēmuma prestižu, tradīcijām saistībā ar etiķeti. Vai tām jāatmet ar roku?    6
1.4.  Uzņēmuma etiķete ir ikdienas nepieciešamība vai novecojošs aizspriedums?    7
1.5.  Sadarbība ar starptautiskiem partneriem    8
1.6.  Kā tiek plānots mārketinga aktivitātes, kā popularizē uzņēmumu?    9
1.7.  Klienti, kā tos piesaistīt un noturēt    11
1.8.  Darbinieku motivācija, darba intervijas nosacījumi, noteikumi    11
1.9.  Apgalvojums, ko teicis Dž. D. Rokfellers: „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prese, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija. Un es par šo prasmi maksāšu vairāk nekā par jebko citu šai pasaulē."    12
  Pielikums    13
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma etiķete nosaka uzņēmuma stilu, ar tā palīdzību tiek iekļautas normas un nosacījumi kā labāk, pareizāk pasniegt savu uzņēmumu klientiem, lai atstātu par sevi pēc iespējas labāku iespaidu, kas katram uzņēmumam ir ļoti svarīgs faktors. Kā arī „uzņēmuma etiķete” palīdz uzņēmuma strādājošajam kolektīvam izvairīties no nepatīkamiem konfliktiem, pārpratumiem saistībā ar uzvedības normām un uzņēmuma pasniegšanas veidu cilvēkiem, kas interesējas, šajā gadījumā, par „Islande Hotel” – 4 zvaigžņu hoteli.
Uzņēmuma etiķete jeb stils ir uzvedības kodekss un veids kā sevi pasniedz apkārtējiem cilvēkiem, respektīvi, klientiem. Etiķete spēj ļoti īsā laikā pavēstīt un sniegt priekšstatu par uzņēmumu, kāds tas ir, ar kādu auditoriju strādā.
Manuprāt, uzņēmuma stilam ir jābūt konkrēti izvēlētam, izstrādātam un cilvēkam saprotamam uzreiz, neradot liekus pārpratumus. Taču piekrītu, ka etiķetei jeb stilam ir liela nozīme un par to nedrīkst aizmirst, ar to ir jāstrādā nepārtraukti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants