Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 8.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 9.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 10.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga budžets:
Mārketinga budžets tāpat kā uzņēmuma attīstības mārketinga plāns pamatā ir veidots uz pieciem gadiem. Šajā laikā posmā mārketinga budžetā ir iekļautas visas izmaksas, kuras radīsies uzņēmumam veicot savu darbību: gan mārketinga komunikāciju kompleksa izmaksas, gan jauno produktu ieviešana un esošo uzlabošana, pie kura uzņēmums pieskaitīja arī darbības tehnisko nodrožinājumu, jo ir uzskatīts, ka iekārtas veicina produkta virzīšanas posmus un ir ļoti svarīgas tā uzlabošanai un attīstībai. Šīs izmaksas ir daudz lielākas nekā, piemēram, darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālie maksājumiu un amortizācija kopumā, un sastāda apmēram 60 – 83% no kopēja budžeta. Sākuma posmā izmaksu procentuālais īpatsvārs ir daudz lielāks, jo ir nepieciešamība tulitēji nodrošināt uzņēmumu ar mārketinga komunikāciju kompleksiem un arī to tehnisko nodrošinājumu, kas būtu iespējama uzņēmuma racionālā un sakartotā darbība. Darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālie maksājumi un amortizācija, vairāk piedēr pie uzņēmuma sekundāra tipa izmaksām, un to īpatsvars no kopēja budžeta sasniedz tikai 14 – 35%. Sākumā izmaksu īpatsvars ir mazāks, jo lielāko izmaksu daļu sastāda mārketinga komunikāciju kompleksa izmaksas, gan jauno produktu ieviešana un esošo uzlabošana. Nostabilizējoties uzņēmuma darbībai darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālo maksājumu un amortizācijas izmaksu īpatsvars palielinās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants