Vērtējums:
Publicēts: 31.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 1.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 2.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 3.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 4.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 5.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 6.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 7.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 8.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 9.
  • Referāts 'Tūrisms Latvijā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr, pasliktinoties ekonomiskajiem apstākļiem Latvijā un citās valstīs, paaugstinoties PVN likmēm, Jūrmalas viesnīcas ir nonākušas paaugstinātas konkurences apstākļos. Mainoties tūristu prasībām, noteikti ir jāmainās arī pašai viesnīcai, lai ne tikai izdzīvotu, bet arī lai nostiprinātu savas tirgus pozīcijas. Tas nozīmē, ka viesnīcas vadībai ir jāapzinās, kas tieši mūsdienās tiek prasīts no viesnīcas un kas viesnīcai būtu jādara, lai tās piedāvājums atbilstu pieprasījumam.
Svarīgi ir nevis veikt kādus pasākumus, kuru mērķis ir tūlītēja labuma gūšana, bet gan tālejošas stratēģijas izstrāde, orientējoties ne tikai uz vasaras sezonu, bet uz klientu piesaisti visa gada garumā.
Tūrisma nozarē strādājošam uzņēmumam pastiprināta uzmanība ir jāpievērš klientu apkalpošanas kvalitātei un servisam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants