Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 3.
  • Konspekts 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Eksporta cenu noteikšanas cikli. Eksporta cenas noteikšana iekļauj visus izdevumus, kas ir saistītas ar produkta izgatavošanu un realizēšanu un vidējo peļņu. Cikli:
Mērķtirgus analīze;
Tirgus kombināciju saturs;
Cenu veidošanās politikas izvēle;
Cenu veidošanas stratēģijas noteikšana;
Konkrēta cena1

Eksporta cenas ietekmējošie faktori.
Attālums no tirgiem;
Valūtas kurss;
Valdības politika (muita)- katrai valstij var būt specifiski likumi vai noteikumi, kas ierobežo sadales kanālus. Ir dažādi aizliegumi saistībā ar alkoholiskajiem dzērieniem, citās valstīs, piemēram, aizliegta dzīvokļu tirdzniecība.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants