Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga rīki', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Vīrusu mārketings (Viral Marketing) – rīki, ar kuru palīdzību mājaslapas vai to lietotāji
vienu un to pašu mārketinga ziņu nodod tālāk citām mājaslapām vai to lietotājiem, izraisot šīs ziņas strauju izplatību. Daži šeit pielietotie rīki – pareizās mērķauditorijas un kanālu izvēle, video izveidošana, kāda vērtīga produkta/pakalpojuma piedāvāšana par brīvu, vienkāršots ziņas izplatīšanas, lejupielādēšanas process u.c. (Rouse, 2017).
Zaļais mārketings (Green Marketing) – produktu/pakalpojumu mārketings, balstoties uz vides faktoriem vai informētību par tiem. Uzņēmumi, kas pielieto šo mārketinga rīku, pieņem saistošus lēmumus arī attiecībā uz ražošanas metodēm un procesiem, produkta iepakojumu un sadali.
http://www.investopedia.com/terms/g/green-marketing.asp
Word of mouth mārketings – mutiska vai rakstiska apmierināta klienta rekomendācija par produktu/pakalpojumu potenciālajiem produkta/pakalpojuma lietotājiem.
http://www.businessdictionary.com/definition/word-of-mouth-marketing.html
92% patērētāju visā pasaulē atzīst, ka viņi uzticas word-of-mouth mārketingam, rekomendācijām no draugiem un ģimenes, kā arī tiešsaistē ievietotas produktu atsauksmes kalpo par uzticības avotu
70% globālo patērētāju – tā liecina 2012. gadā veiktais Nielsen pētījums, kā ietvaros tika aptaujāti vairāk nekā 28 000 interneta lietotāju visā pasaulē (Grimes, 2012).…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants