Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 1.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 2.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 3.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 4.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 5.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 6.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 7.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 8.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 9.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 10.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 11.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 12.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 13.
  • Referāts 'Budžeta plānošana un kontrole', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Projekta vispārējs raksturojums    4
2.  Mērķu programma    5
3.  Ražošanas un pārdošanas plāns    6
4.  Naudas plūsmas plāns    7
5.  Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksu plāns    9
6.  Peļņas vai zaudējumu plāns    10
7.  Pašizmaksas kalkulācija    11
8.  Bilance    12
9.  Plānoto rādītāju novērtējums    13
9.1.  Seguma analīze    13
9.2.  Vertikālā un horizontālā analīzes metode    14
9.3.  Ienesīguma rādītāju analīze    15
Darba fragmentsAizvērt

0. līmenis
Misija: SIA “Plastika” nodrošina stiklu ražotājus ar augstas kvalitātes logu un durvju plastmasas rāmjiem, kuri atbilst visiem standartiem un spēj apmierināt pieaugošās Latvijas pircēju vajadzības par tiem pieejamu cenu.

1. līmenis
1.Stratēģiskais mērķis. Līdz 2012.gadam sasniegt kapitāla rentabilitātes līmeni 20%.

2. līmenis
1.1.Taktiskais mērķis. Līdz 2009.gadam palielināt ražošanas apjomu 2 reizes, salīdzinot ar pirmo ražošanas gadu.
1.2.Taktiskais mērķis. Salīdzinot ar 2007.gadu, līdz 2009.gadam paplašināt produkcijas noieta tirgu 2 reizes, sadarbojoties ar jauniem stikla ražotājiem gan Latvijā, gan citās Eiropas valstīs, kā arī diferencējot ražotās produkcijas klāstu.

3. līmenis
1.1.1.Operatīvais mērķis. Līdz 2007. gada jūnijam nodibināt SIA “Plastika”.
1.1.2.Operatīvais mērķis. Sākot ar 2008.gadu pārorientēt uzņēmuma darbību 2 maiņās.
1.2.1.Operatīvais mērķis. Līdz 2007.gada decembrim izveidot uzņēmuma mājas lapu globālajā tīmeklī, kas domāta potenciālajiem sadarbības partneriem.
1.2.2.Operatīvais mērķis. Līdz 2008.gada martam izstrādāt 5 krāsu variantus ražotajiem rāmjiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants