Grūtības ir pārvērst šo izpratni par to, kā tas izskatās ikdienā, ko tas nozīmē jūsu mārketinga aktivitātei un kā tā varētu mainīties. Tiem, kas to saprot, ir raksturīgs izaicinājums arī to pārdot uzņēmumā, pamatojot budžetu, spējot izskaidrot, kā jūs mērīsit šī ieguldījuma atdevi. Tas ir arvien lielāks izaicinājums.
Šī stratēģija un ieskats, ko mēs veicam sākumā, parasti ir informēts un nepārtraukts, lai informētu vairākus seminārus, kas ļauj mums izveidot rīcības plānu uz priekšu. Tas nozīmē, ka mēs varam pielāgot kampaņas pieeju atkarībā no mērķiem. Piemēram, tā var būt augstākā līmeņa zīmola stratēģija, lai palielinātu informētību tirgū, vai tā var būt pieprasījuma ģenerēšanas kampaņa, piemēram, kur galvenais mērķis ir piesaistīt potenciālos klientus un pārdošanas apjomus.
Mans Resumē
Liela satura noslēpums patiešām slēpjas dažu galveno faktoru kombinācijā. Tas ir par ziņojumu. Tas ir radoši. Tas ir laiks. Tie ir kanāli. Tie ir izplatīšanas punkti. Patiešām, es domāju, ka visu šo jomu labošana ir saistīta ar auditorijas pazīšanu. Ja jūs patiešām zināt, kas viņus interesē, kas viņus interesē, kur viņi meklē informāciju, kad viņi, iespējams, meklē informāciju vai ir vajadzīga šī informācija, un no kā vēl viņi varētu iegūt šo informāciju, jūs esat daudzlabāk, nosūtīsiet ziņojumu, kas ir būtisks, interesants, noderīgs, pat izklaidējošs, un šāda veida lietas pārvar vius un ir daudz lielāka iespēja, ka jūsu saturs nonāks pie viņiem pirmais.
…