Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 1.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 2.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 3.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 4.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 5.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 6.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 7.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 8.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 9.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 10.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 11.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 12.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 13.
  • Referāts 'Preču zīmju izmantošanas tiesiskais regulējums un problēmas', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Preču zīme    4
2.1.  Kas ir preču zīme    4
2.2.  Preču zīmes tiesiskais regulējums    5
3.  Preču zīmes veidi    7
3.1.  Vārdiskās preču zīmes    7
3.2.  Grafiskās preču zīmes    7
3.3.  Telpiskās preču zīmes    7
3.4.  Kombinētās preču zīmes    8
3.5.  Citas preču zīmes    8
4.  Problēmas, kuras rodas saistībā ar preču zīmēm    9
5.  Kas uzņēmējam jādara, lai pieteiktu reģistrācijai savu preču zīmi?    10
6.  Kādos gadījumos preču zīmes reģistrācija tiek atteikta?    11
7.  Secinājumi    12
8.  Izmantotie informācijas avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

7.Secinājumi
Preču zīme ir apzīmējums, ko lieto, lai kāda uzņēmuma preces un pakalpjumus atšķirtu no citām precēm un citiem pakalpojumu veidiem. Reģistrējot preču zīmes, īpaša vērtība jāpievērš tam, lai izvēlētā preču zīme nedublētu kādu citu jau iepriekš reģistrētu preču zīmi. Secinu, ka preču zīmēm jābūt īsām, skanīgām, lakoniskām un uzņēmējiem jārod veids, kā radīt preču zīmi, kura paliek atmiņā.
Kā galvenās problēmas preču zīmju tiesiskajā regulējumā ir preču zīmju dublēšanās iespējamība, kā arī kāda uzņēmuma vēlme dublēt pazīstama uzņēmuma preču zīmi, lai radītu sev lielāku peļņu.
Secinu, ka galvenā institūcija, kura pārbauda preču zīmju reģistrācijas iespējas ir Latvijas Republikas patentu valde. Šī institūcija ir tiesīga atteikt preču zīmes reģistrāciju, ir tiesīga reģistrēt preču zīmi
Atzinīgi vērtējams tas, ka pastāv preču zīmju tiesiskais regulējums, kas palīdz uzņēmējiem reģistrēt drošas, iepriekš neizmantotas preču zīmes, kā arī neļauj reģistrēt jau esošās. Uzņēmējiem ir iespēja aizstāvēt savas tiesības.
Uzskatu, ka referāta pētījuma sākumā izvirzīto mērķi un uzdevumus esmu izpildījusi, esmu atradusi kādas problēmas ir sastopamas preču zīmju izmantošanas, reģistrēšanas kārtībā, sīkāk esmu iepazinusies ar tiesisko regulējumu par preču zīmēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants