Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 20.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 21.
  • Prakses atskaite 'Sociālā pedagoga prakses atskaite', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prakses iestādes normatīvie, konsultatīvie, metodiskie dokumenti    4
2.  Sociālā pedagoga darbība skolā    6
3.  Prakses norise Rojas vidusskolā    8
4.  Pasākumi    9
5.  Problēmu loks    14
6.  Sociāla pedagoga profesionālā kompetence    17
7.  Sociāli pedagoģiskais darbs ar indivīdu    20
8.  Sociālā pedagoga vērošanas prakses pašvērtējums    24
Darba fragmentsAizvērt

8. Sociālā pedagoga vērošanas prakses pašvērtējums
1. Vai iecerētais realizējās?
Prakses laiks bija vērtīgs un interesants, jo bija iespēja reāli izzināt sociālā pedagoga darbu skolā. Radās lielāka izpratne par sociālā pedagoga plašo darba lauku un nepieciešamām kompetencēm darbībā.
2. Kas izdevās (argumentē)?
Bija iespēja izzināt sadarbības iespējas starpprofesionāļu jomā. Iespēja kontaktēties un mācīties no praktiski strādājoša sociālā pedagoga.
3. Kādas jaunas idejas šī prakse veicināja studiju procesā?
Vērojot sociālo darbinieku darbībā ir skaidrs, ka nepieciešamas zināšanas psiholoģijā, likumdošanas pārzināšana sociālajos jautājumos. Analizējot sociālā pedagoga darbību, nākas secināt, ka ļoti bieži nepieciešama sadarbība ar dažādiem dienestiem, svarīgs ir darbs komandā. Lielākajai daļai skolēnu, vecāku problēmas ir sociāla rakstura.
4. Ko vēl vēlētos izmēģināt?
Vēlētos iepazīt sociālā pedagoga darbību citās iestādēs- bērnu namos, u.c.
5. Ko nepieciešams vēl apgūt?
Jāapgūst sociālās pedagoģijas teorijas, citu valstu pieredze saistībā gan ar teoriju, gan praksi. Cilvēks ir unikāls un neatkārtojams, tāpēc iemācīties gatavu metodi kā palīdzēt, pēc ir sarežģīti, lai sniegtu pozitīvu, veiksmīgu risinājumu, palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants