Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 1.
  • Konspekts 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 2.
  • Konspekts 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 3.
  • Konspekts 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Zināšanas
Darbojoties šajā līmenī, skolēns atsauc atmiņā viņam jau zināmos faktus, terminus, pamatjēdzienus un atbildes, definīcijas, likumus, uztver konkrētu informāciju.
Atslēgas vārdi : parādi, nosauc, atceries, atstāsti, pastāsti, u.tml.
Jautājumu formulējumi: Kas ir...? Kur ir...? Kad tas notika? Kā tas notika? Kurš...? Vai tu varētu aprakstīt....? Vai tu atceries...?
.............................................................................................................
Kādas ir tavas asociācijas , dzirdot vārdu “Laiks”?
Audzinātāja kopā ar bērniem noskaidro: Kas ir pulkstenis? Kādi pulksteņu veidi eksistē? Kur pulksteņiem ir vieta? Kāda krāsa ir puksteņiem? Pulksteņu sastāvdaļas. Materiāli no kā pagatavo pulksteņus, to atšķīrības. Pulksteņa forma in izmēri.

Autora komentārsAtvērt
Atlants