• Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās

     

    Referāts23 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 60 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 1.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 2.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 3.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 4.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 5.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 6.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 7.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 8.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 9.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 10.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 11.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 12.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 13.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 14.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 15.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 16.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 17.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 18.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 19.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 20.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 21.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 22.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 23.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 24.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 25.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 26.
  • Referāts 'Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstība vizuālās mākslas nodarbībās', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    5
2.  Atmiņas attīstības sekmēšanas iespējas pirmsskolā    8
2.1.  Atmiņas nozīme personības attīstībā    8
2.2.  Atmiņas veidi    11
2.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstības īpatnības    16
3.  Vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolā    18
3.1.  Vizuālās mākslas nodarbības nozīme pirmsskolas vecuma bērnu attīstības sekmēšanā    18
  Secinājumi    25
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Bērna iepazīstināšana ar mākslu, ar dzejas, glezniecības, mūzikas skaistumu viņu bagātina, veicina viņā radošu attieksmi pret cilvēkiem un apkārtējo pasauli.
Savos zīmējumos (tāpat kā rotaļās, veidojumos no plastilīna, aplikācijās) bērni atspoguļo iegūtos dzīves iespaidus, to jauno, ko viņi ieraudzījuši pasaulē, kurā dzīvo.[22.]
Lai atveidotu redzēto, bieži vien mazajiem māksliniekiem vēl pietrūkst pieredzes un prasmes. Tādā gadījumā mums pieaugušajiem vēl un vēlreiz kopā ar bērnu jāizpēta priekšmeti un to īpatnības. Taču šai palīdzībai nav jābūt uzbāzīgai. Padomi nedrīkst būt kategoriski, lai bērniem nebūtu liegta pastāvība, pēc kuras viņi tiecas.
Lielākā daļa pieaugušo pret bērnu jaunradi izturas pietiekami uzmanīgi un nopietni, saprotot, kādas audzināšanas iespējas katram no mums, pieaugušajiem, tā paver. Tieši bērna jaunrade mums, vecākiem un audzinātājiem, dod iespēju ieraudzīt apkārtējo pasauli ar bērna acīm un tādējādi labāk iepazīt savus bērnus, viņu problēmas, bailes, priekus un attīstības grūtības. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants