• Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas procesā

     

    Referāts4 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 1.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 2.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 3.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 4.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 5.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 6.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 7.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 8.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 9.
  • Referāts 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Izglītības uzdevumi    2
  Izglītības satura jēdziens. Mācību procesa jēdziens    4
  Audzināšanas teorija    5
  Nobeigums    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējās desmitgadēs sabiedrībā notikušas būtiskas pārmaiņas:
Sasniegumi zinātnē un tehnoloģijā,
Izmaiņas ražošanas struktūrā;
Informācijas sabiedrības izveidošanās;
Ekonomikas internacionalizācija;
Ģeogrāfiska mobilitāte.

Pārmaiņas sabiedrībā ietekmē arī skolu, jo sabiedrība sagaida, ka tās pilsoņi būs spējīgi aktīvi pielāgoties un darboties strauji mainīgajā dzīvē. Izglītības morāls mērķis ir uzlabot sabiedrības locekļu dzīvi, palīdzēt veidoties pilsoņiem, kas var dzīvot un strādāt arvien sarežģītākā sabiedrībā.
Šodien skolēniem jāapgūst pamatīgas zināšanas, attieksmes un prasmes, jāiegūst gatavība dzīves darbībai, kāda nepieciešama 21. gadsimta cilvēkam. Gatavības komponenti ir patstāvība, atbildība, darbības pieredze un sociālā pieredze.
Darbības un sociālā pieredze ietver prasmes:
Strādāt ar informāciju;
Plānot, organizēt;
Kritiski domāt;
Risināt problēmas;
Pieņemt lēmumus;
Sadarboties;
Adekvāti novērtēt savas iespējas, rīcību, sasniegumus.
Pamatizglītība dod iespēju sagatavoties dzīvei, kā arī māca mācīties visas dzīves garumā. Pašreiz notiek izglītības paradigmu maiņa. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants