Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes sistēmas vadīšana a/s "Latvijas Balzams"', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma apraksts    3
  Misija    4
  Vīzija    5
  Kvalitātes sistēma    5
  Kvalitātes sistēma uzņēmumā „Latvijas Balzāms”    6
  Ieviešana uzņēmumā    8
  Darbinieku ieguvumi    11
  Uzņēmuma ieguvumi    12
  Klientu ieguvumi    13
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv divi kvalitātes sistēmu ieviešanas modeļi. „Gatavās mājas” modelis un „Cel un dzīvo” modelis. Konkrētajā gadījumā izmantosim otro modeli, tā kā tas sevī paredz kvalitātes sistēmas pakāpenisku izveidi un izstrādāto rīcību un dokumentu tūlītēju ieviešanu, kā arī mūsu plānos ietilpst KVS ieviešana pašu spēkiem. Galvenie punkti, pie kuriem pieturēsimies to ieviešanu:
Sākotnējā stāvokļa novērtējums
Stratēģisko dokumentu izstrāde
Procesu aprakstu veidošana
Sistēmas dokumentācijas izstrāde
Sistēmas sakārtošanas audits.
Sākotnēji veicam esošā stāvokļa novērtējumu. Šo novērtējumu veiks uzņēmuma darbinieks, kurš jau ir saņēmis atbilstošu apmācību programmas ietvaros. Tas tiek darīts balstoties uz to, ka darbinieka pieredze un sapratne par uzņēmumā notiekošajiem procesiem ir lielāka nekā cilvēkam „no malas”. Mūsuprāt, uzņēmums var veidot un ieviest kvalitātes sistēmu, nepiesaistot šim darbam ārējus konsultantus, izmantojot tikai sava personāla kompetenci un spējas. Pirms kvalitātes sistēmas ieviešanas tiks novērtēts, kā uzņēmuma pašreizējie darbības principi jau atbilst ISO 9001:2000 standarta prasībām. Šim nolūkam ir lietderīgi izmantot pieredzējušu speciālistu novērtējumu, kas palīdzēs apzināt un saplānot veicamās darbības ISO 9001 standartam atbilstošas kvalitātes sistēmas ieviešanai. Taču procesā nepieciešamības gadījumā tiks izmantota arī citu apmaksātu profesionāļu palīdzība un vērtējums. Kvalitātes sistēmas neatkarīgais novērtēšanas audits tiks veikts atsevišķos tās izveides starpposmos, kā arī pirms ārējas sertifikācijas organizācijas pieaicināšanas, lai gūtu pārliecību par kvalitātes sistēmas gatavību sertifikācijai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants