Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 1.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 2.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 3.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 4.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 5.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 6.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 7.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 8.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 9.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 10.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 11.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 12.
  • Konspekts 'Vācijā ražotās automašīnas', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Vācijas transports
19.gs. sākumā Vācijā sāka būvēt dzelzceļus, pirmie tvaikoņi pie Reinu pārvadāja kravas un pasažierus. Šī paša gadsimta otrā pusē Vācijā izgudroja pasaulē pirmo automobīli, sāka darboties pirmā elektriskā tramvaja līnija, tika izbūvēti pirmie kanāli. Pa upēm un kalniem vācijā var kuģot 6000 km garumā. Dīsburga, Ķelne, Manheima, Karlsūre, Ludvugshāfene ir lielākās upju ostas. Pa upēm, Vidusvācijas, Dortmundes – Emsas, Mainas –Donavas,Ķīles, Oderas – Šprē, Oderas – Hāfeles un citiem kanāliem Vācijā pārvadāto kravu daudzums, rēķinot tonnās uz 1 km jeb, citiem vārdiem sakot, kravu apgrozijums ir lielāks nekā Nīderlandē, 6 riezes lielāks nekā Francijā, 12 reizes mazāks nekā ASV, 5 reizes mazāks nekā Ķīnā. Turpretī pa jūru caur Hamburgu, Vilhelmshāfeni Brēmeni, Brēmenshāfeni, Rostoku, Štrālzundi, Vismāru u.c. ostām kravu apgrozijums ir 3-4 reizes lielāks jeb 170 miljrd.t/km, tomēr tas ir mazāks kā Francija, Lielbritānijā, Itālijā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants