Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 1.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 2.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 3.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 4.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 5.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 6.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 7.
  • Konspekts 'Fišera atziņas "Mācīsim bērnam domāt". Bērnu valoda', 8.
Darba fragmentsAizvērt

R.Fišera atziņas, kas kavē bērnu domāšanu
Vēl svarīgāk ir tas, ka televīzija veicina pasivitāti, vājina kritisko domāšanu, neatstāj laiku pārdomām. (287)
Domāšanai šķēršļus var radīt dažādi kultūras faktori. Bieži vien apkārtējie cilvēki, vienaudži un reizēm arī skolotāji ir gatavi domāt bērna vietā. Dažādas tehniskas ierīcesvar būt vilinošas tajā ziņā ka mazina vajadzību piepūlēt domāšanu. Kalkulatori un datori ir mācību palīglīdzekļi, kas domāšanu var aizvietot nevis veicināt. (287)
Bailes no neveiksmes.(285)
Domāšanu var kavēt dažādi stresa veidi, piemēram, satraukums un raizes. Ja bērns jūtas apdraudēts un ir satraukts, viņš pārstāj domāt par uzdevumu, viņa domas pievēršas gaidāmajai neveiksmei.(285)

Autora komentārsAtvērt
Atlants