Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 1.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 2.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 3.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 4.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 5.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 6.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 7.
  • Konspekts 'Tehnoloģiju izmantošana izglītības procesā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Rezultāta novērtējums (ir/nav izdevies atrisināt problēmu, kas par to liecina; ja nav izdevies, kādi varētu būt turpmākie darbības soļi)
Problēmu ir izdevies atrisināt tikai daļēji, jo tā ir ļoti plaša un skar daudz pedagogu.
Tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā pamācība skolotājiem tika parādīta 5 kolēģiem ar dažādām attieksmēm pret tehnoloģiju lietošanu izglītībā. Tie kolēģi, kuri nekad nav strādājuši ar tehnoloģijām klasē, saka, ka pamācība izskatās ļoti saprotama, palīdzoša un iedvesmojoša. Viņas pieminēja, ka pēc tādiem ieteikumiem ir radījusies vēlme pamēģināt savās stundās kaut ko jaunu, bet sakumā, protams, sīkāk visu izpētīt un sagatavoties. Kolēģis, kurš atbalsta “high-tech” idejas, teica, ka viņuprāt, pamācība ļoti palīdzētu tiem skolotājiem, kuri sāk strādāt ar gadžetiem klasē, un to sarakstu ar ieteikumiem varētu paplašināt. Kolēģe, kura pirms tam negribēja strādāt klasē ar gadžetiem, teica, ka pēc šiem ieteikumiem viņa varbūt tomēr pamēģinātu. Galvenais iemesls, kāpēc viņai šī doma nepatika ir tas, ka viņa neuzticas tehnikai. Bet darba autori savā pamācībā piedāvāja idejas, ka minimizēt fiasko risku.
Turpmākie darbības soļi varētu būt:
• paplašināt pamācību;
• uzsākt projektēt savus kursus, kuri varētu palīdzēt un pedagogiem pareizi izmantot tehnoloģijas mācību stundās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants