Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 1.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 2.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 3.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 4.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 5.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 6.
  • Referāts 'Korporācija "Carlsberg"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Carlsberg ir viena no atpazīstamākajām vieglo alkoholisko dzērienu ražotājfirmām gan pasaulē, gan Latvijā. Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka viņiem pieder gandrīz visas uzņēmuma „Aldaris” akcijas. Tieši tāpēc man, kā diezgan patriotiskai Latvijas iedzīvotājai šķita svarīgi noskaidrot, kur un kā radies uzņēmums, kas šobrīd vada vienu no Latvijā atpazīstamākajiem zīmoliem.
Šī darba mērķi ir noskaidrot, kā laika gaitā attīstījies uzņēmums Carlsberg, kādu produkciju šī kompānija piedāvā Latvijas tirgū un apkopot interesantākās šīs firmas reklāmas un dažādus marketinga trikus.

Kas ir Carlsberg?
Paši Carlsberg min, ka viņi ir dinamisks starptautisku alus un dzērienu zīmolu sniedzējs, kas pulcē cilvēkus un vairo dzīves baudīšanas prieku. Viņu šī brīža sauklis ir „Iespējams labākā alus kompānija pasaulē”, kas ir arī viņu kompānijas vīzija. Šo teikumu turpina diezgan mērķtiecīgs turpinājums – „mūsu zīmoli kļūs par patērētāju pirmo izvēli un mēs vadīsim mūsu nozares izaugsmi un arvien lielāku peļņu caur kvalitātes, jauninājumu un pastāvīgu uzlabojumu kultūru”. 2001.gada janvārī viņi kļuva par piekto lielāko alus brūvētavu grupu pasaulē un mūsdienās nodarbina ap 31 000 cilvēku. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants