Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 1.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 2.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 3.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 4.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 5.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 6.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 7.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 8.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 9.
  • Referāts 'Mūzikas nozīme dienas ritmā bērna attīstībā pirmsskolā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mūzika ir daļā no mūsu dzīves kultūras. Tāpēc nodarbošanās ar mūziku ir vēlama un atbalstāma.
Mūzika var ietekmēt bērna emocionālo, intelektuālo, sociālo, valodas un kustību attīstību.
Paši pirmie bērna dzīves gadi tiek uzskatīti par vispiemērotākajiem, lai ieinteresētu bērnu klausīties mūziku, apgūt kultūras bagātības. Tieši šajos gados gūtā pieredze ietekmē to apjomi līdz kādam intelektuālā un emocionālā sfēra attīstīsies vēlākos gados.
Pateicoties apkārtējai videi un dzīves pieredzei bērni izaug par individualitātēm ar tik dažādām iemaņām un prasmēm.
Vecāku veidota vide, sakārtotība, radītā stabilitāte un emocionalitāte ir kā augsne, kur bērns var attīstīties un pilnveidot sevi
Galvenais uzdevums, lai bērns kaut ko vērtīgu iegūtu, - ir modināt viņā interesi par mūzikas kultūru.
Pedagogu ikdienas līdzdalība, mīlestības pilnas uzslavas un uzmundrinājumi rada bērnā augstākas pakāpes motivāciju labāk iepazīt mūzikas kultūru mūzikas uztveres procesā..

Autora komentārsAtvērt
Atlants