Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 1.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 2.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 3.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 4.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 5.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 6.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 7.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 8.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 9.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 10.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 11.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 12.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 13.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 14.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 15.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 16.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 17.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 18.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 19.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 20.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 21.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 22.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 23.
  • Prezentācija 'Dienas ritms', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Bērna pamatvajadzības rīta cēlienā
Izjūtu centrs-bērni un skolotāja novieto individuālo lellīti ar savu vārdu izjūtu centrā, parādot, ka: „ES ESMU ATNĀCIS” un „KĀ ES JŪTOS”:
- veidojas piederības izjūta,
- lepnums par savu vārdu,
-pozitīva attieksmes veidošanās pret sevi un citiem,
-pozitīva attieksmes veidošanās pret savām izjūtām,
-empātija pret citiem,
-spēja iejusties citas personas emocionālajā stāvoklī,
-netiešās lasīt prasmes apguve.

Bērna pamatvajadzības rīta cēlienā
Rosināšana darboties interešu centros:
- prasme patstāvīgi rast nodarbošanos,
- prasme atrast sadarbības partneri (partnerus),
- prasme plānot savu darbību,
- sadarboties ar citiem,
- prasme risināt konfliktsituācijas,
- netiešā rakstīt un lasīt prasmes apguve.

Bērna pamatvajadzības rotaļnodarbībā ar integrētu saturu
Saprast- kāpēc jāveic tā vai citas darbības,
domāt, diskutēt, iesaistīties, pamatot,
pētīt, izvēlēties, sadarboties,
rast risinājumu,
izjust gandarījumu par darbību un veikto…

Atlants