Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas poligrāfija', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas poligrāfija', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Raksturot izvēlēto reklāmas nesēju veidu pēc nozīmības kopējā reklāmas tirgū, tā īpatnības ( auditorijas apjoms, klientu sasniedzamība, reakcija, efektivitāte, izmaksas)
Reklāmas poligrāfijai raksturīgs:
salīdzinošais lētums salīdzinājumā ar citiem reklāmas nesēju veidiem,
pietiekami liela informācijas daudzuma nešanas spēja,
papildinājums reklāmas kampaņām plašsaziņas līdzekļos,
ir ilglaicīgā mijiedarbība ar potenciālo patērētāju,
uz tās nav citas reklāmas,
var nodrošināt potenciālā pircēja kontaktu ar reklāmu tieši pirms preces pirkuma (piemēram, tirdzniecības vietās – plakāti, skrejlapas u.c.)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants