Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 1.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 2.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 3.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 4.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 5.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 6.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 7.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 8.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 9.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 10.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 11.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 12.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 13.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 14.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 15.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 16.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 17.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 18.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 19.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 20.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 21.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 22.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 23.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 24.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 25.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 26.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 27.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 28.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 29.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 30.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 31.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 32.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 33.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 34.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 35.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 36.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 37.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 38.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 39.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 40.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 41.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 42.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 43.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 44.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 45.
  • Konspekts 'Neirolingvististā programmēšana pedagogiem', 46.
Darba fragmentsAizvērt

Neirolingvistiskā programēšana pedagoģijā.

Pasaulē nav divu cilvēku, kuru pieredze būtu līdzīga. Modelis, kuru mēs veidojam, lai varētu orientēties pasaulē, daļēji balsās uz mūsu pieredzi. Tāpēc ikkatrs no mums veido atšķirīgu kopīgās pasaules modeli un dzīvo citādākā realitātē.
Pasaule ir vienota. Ir tikai atkarīgs, kā mēs uz to skatāmies. Cilvēkiem piemīt tieksme identificēt savas uztveres metaforas ar realitāti. Bieži tas ir traģēdijas iemesls. No NLP viedokļa cilvēku ar pasauli saista šādas sistēmas: vizuālā (redze), audiālā (dzirde), kinestētiskā (sajūtas) un ožas/taustes (smarža – garša). Iegaumēšanas gaitā cilvēki izmanto vienu vai dažas sistēmas (NLP ļauj noteikt, tieši kādu). Atmiņā paliek ne pats saturs, bet tas, ko NLP sauc par “kontekstu” – skaņas, tēli, sajūtas. Iedomājieties, ka jūs ēdat citronu, mutē uzreiz parādīsies siekalas un savilks žokļa muskuļus. Tāpat notiek ar atmiņām: jūs apvainoja, bet vēl vairākus gadus pēc tam, atceroties notikumu, nosarkst seja, paātrinās pulss, deniņos sāk pulsēt asinis ... Cilvēks atceras tikai reakciju. Tieši šīs atmiņas traucē dzīvot. NLP tehnikas ļauj atbrīvoties no nepatīkamām atmiņām, izmainīt pasaules uztveres modeli.
NLP veicina arī tādu slimību kā vēzis un iegūtais cukura diabēts psiholoģisko cēloņu atklāšanu.
NLP metodes var lietot arī izglītības jomā.
NLP pielietošana darbībā veicinās elastību un sapratni, ka jebkuras problēmas atrisināšanā pastāv vismaz trīs izvēles iespējas. Nebrīvam cilvēkam ir elastīgs mērķis un fiksēta uzvedība. Brīvam cilvēkam ir fiksēts mērķis un elastīga uzvedība. NLP māca būt brīvam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants