• Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apraksts

     

    Konspekts8 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 1.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 2.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 3.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 4.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 5.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 6.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 7.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 8.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 9.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 10.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 11.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 12.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 13.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 14.
  • Konspekts 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības mērķis: Sekmēt skolēna komunikatīvās, valodas un mācību kompetences veidošanos.

Mācību uzdevumi:
Attīstīt prasmi sazināties dažādās situācijās.
Veicināt prasmes klausīties, lasīt, gūt informāciju attīstību.
Nostiprināt prasmes izteikt un pamatot savas domas mutvārdos un rakstveidā.
Sekmēt izpratnes nostiprināšanos par mūzikas izpildījuma dinamiku, tempu, raksturu.
Pilnveidot prasmi darboties ar sarežģītām ritma grupām.
Sekmēt izpratnes veidošanos par ornamenta veidošanos joslā.
Attīstīt prasmes saskatīt siluetu fotogrāfijā un pārnest to savā radošajā darbā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants