Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 1.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 2.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 3.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 4.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 5.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 6.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 7.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 8.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 9.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 10.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 11.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 12.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 13.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 14.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība AS SEB bankā un "The Body Shop International plc"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības stratēģija AS SEB bankā    4
2.  Korporatīvās sociālās atbildības stratēģija The Body Shop International plc    11
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Izvērtējot sabiedrībā divus populārus uzņēmumus SEB banka un The Body Shop International, autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem, kā arī ir izvirzījusi priekšlikumus to uzlabošanai.
AS SEB banka savā uzņēmējdarbībā izmanto korporatīvo sociālo atbildību. Par to liecina tās vīzija un misija, kā arī daļēji stratēģija. Savā mājas lapā SEB publicējis virzienu, kā banka savās ikdienas darbībās to īsteno.
SEB atbalsta un ziedo sociāli atbildīgiem projektiem. Lielā mērā tiek atbalstīti SOS bērnu ciemati, „Mentor Latvija” projekti, kā arī citas asociācijas, kuras nodarbojas ar rehabilitāciju un jauniešu iesaistīšanu sabiedrībā. Otrs veids, kā tiek atbalstīti jaunieši ir stipendijas, kā arī prakses vietas uzņēmumā. SEB ne tikai atbalsta sociālus projektus, bet arī kultūras, sporta un cita veida pasākumus.
Uzņēmums savu atgriezenisko saiti par apmierinātību pret ieinteresētajām grupām pārsvarā uzzina caur aptaujām un dažādām sanāksmēm. Vislielākā atbildība tiek vērsta uz klientiem, darbiniekiem, apkārtējo vidi un sociāli atbildīgām organizācijām. Piegādātāji un biznesa partneri tiek izvēlēti stratēģiski, bet ne atbalstot vietējo sabiedrību. Šos piegādātājus un partnerus vajadzētu izvēlēties arī atbildīgi pret vietējo sabiedrību.
Pret apkārtējo vidi SEB bankai ir liela atbildība. Tās mērķis ir samazināt CO2 izmešus atmosfērā un samazināt elektrības patēriņu. Papildus šīm lietām, autore iesaka atkritumu šķirošanu filiālēs un citās uzņēmuma ēkās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants