Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'E-komercijas priekšrocības, strādājot ārvalstu tirgos', 1.
  • Eseja 'E-komercijas priekšrocības, strādājot ārvalstu tirgos', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms biznesa paplašināšanās ārzemēs, vajadzētu apmeklēt ‘’Elance’’ vai ‘’O Desk’’ mājas lapas; tajās var atrast algojamus cilvēkus, kas noskaidros statistiku un situāciju attiecīgajā valstī. Uzņēmuma tēls ir ļoti svarīgs produktu pārdošanā. E- komercijā ļoti lielu lomu spēlē atkārtotie pirkumi. Svarīgākie pārdošanas faktori ir- izdevīgums, pieejamība, uzticamība, lietojamība, norēķinu iespējas un rūpes par klientu. Eksportu var veicināt ar interneta palīdzību. Eksportēšana uzlabo pārdošanas daudzumu un preču pieejamību un paplašina sortimentu pircēju izvēlei. Ārvalstīs ievietot reklāmas masu mēdijos (televīzijā un rādio) ir ļoti dārgi. …

Atlants