Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Maslova piramīda –vajadzības: fizioloģiskās, eksistenciālās, sociālās, prestiža, izziņas, estētiskās, pašrealizācijas.
VAJADZĪBA = NEED – Cilvēka vajadzība /human need/ izpaužas kā trūkuma izjūta pēc kaut kā
VĒLMES = WANTS – Cilvēka vajadzības izpausmes forma, kura radusies cilvēka dzīves laikā, kuru nosaka viņa pieredze, personība un kultūras piederība
MĀRKETINGA MIX – ‘’PROMOTION’’: VIRZĪŠANA
reklāma (advertising)
tirdzniecības veicināšanas aktivitātes tiešā pārdošana, tiešais mārketings
personiskā pārdošana
sponsorēšana
sabiedriskās attiecības
tirdzniecības punkta komunikāciju
citas metodes, piem: preces ievietošanu
REKLĀMA apmaksāta, nepersoniska, identificēta avota masu komunikācija, kuru pielieto informācijas izplatīšanai un pircēju uzvedības ietekmēšanai. Tās dizains un izvietojums ir pilnībā kontrolēts, taču pārliecināšanas un uzticības radīšanas potenicālās iespējas ir zemas.Tā NEKAD NAV neitrāla un objektīva.
PATĒRĒTĀJU REKLĀMA-Vairums no reklāmām reklāmu medijos – TV, radio, presē -ir patērētāju reklāma. Reklāmdevējs var būt:
Ražotājs vai preces tirgotājs.
Šī reklāma ir vērsta uz patērētāju – cilvēkiem, kas preci iegādāsies savam vai kāda cita personīgajam patēriņam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants