Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 1.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 2.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 3.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 4.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 5.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 6.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 7.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 8.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 9.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 10.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 11.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 12.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 13.
  • Referāts 'Projekta vadīšanas dokumentācija', 14.
Darba fragmentsAizvērt

1. Problēmas formulējums

Bankas filiālē mazpilsētā radusies problēma: daudz apmeklētāju veido rindas, tikai lai iegūtu informāciju – lai ko pajautātu operatoram, tā kavējot gan viņa, gan citu klientu laiku. Nav iespējams ātri un kvalitatīvi apkalpot klientu. Projekta īstenošana palīdzēs bankas darbiniekiem – operatoriem vairāk pievērsties saviem tiešajiem pienākumiem, informācija būs pareiza, precīza un sniegta kvalitatīvi, jo informācijas operators būs apmācīts tieši informācijas sniegšanas pienākumiem.

2. Projekta mērķis

Ieviest klientu informācijas tālruni bankas filiālē un to popularizēt. Nodrošināt augstu bankas esošo un potenciālo klientu apmierinātību, sniedzot augstvērtīgu un kvalitatīvu apkalpošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants