Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 1.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 2.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 3.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 4.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 5.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 6.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 7.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 8.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 9.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 10.
  • Konspekts 'Matemātisko priekštatu veidošana pirmsskolas vecuma bērniem', 11.
Darba fragmentsAizvērt

1.nodarbība.
Attīstīt prasmi sadalīt priekšmetu grupu priekšmetos „pa vienam” un otrādi.
Attīstīt prasmi atšķirt un nosaukt apli ; salīdzināt un grupēt tos pēc lieluma un krāsas.
Rosināt atšķirt un nosaukt labo un kreiso roku.
D./r. „Krāsainās saulītes”.




2.nodarbība.
Attīstīt izpratni par jēdzieniem : „viens”, „pa vienam”, „daudz”, neviens”.
Rosināt atšķirt un nosaukt kvadrātu; salīdzināt un grupēt tos pēc lieluma un krāsas.
Mācīt atšķirt: rīts , diena, vakars, nakts.
D./r. „Sēņotāji”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants