Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Ārvalstu politiķu tēls masu medijos - apzināti veidota realitāte', 1.
  • Eseja 'Ārvalstu politiķu tēls masu medijos - apzināti veidota realitāte', 2.
  • Eseja 'Ārvalstu politiķu tēls masu medijos - apzināti veidota realitāte', 3.
  • Eseja 'Ārvalstu politiķu tēls masu medijos - apzināti veidota realitāte', 4.
Darba fragmentsAizvērt

A.Merkele nav harizmātiska valsts vadītāja, medijos viņa saukta par garlaicīgu un pat provinciālu, viņas ģērbšanās stils vērtēts kā nevīžīgs un vecmodīgs. Kanclere nav talantīga oratore, viņas publiskais tēls ir sauss un neizteiksmīgs, un, lai gan viņas ietekmi starptautiskajā politikā nevar noliegt. 1 Šajā sakarā gribu minēt Francijas līderi N. Sarkozī, kuru pilnīgi pretēji kanclerei nereti sauc par „narcisu”, viņa rūpīgās pošanās dēļ.
Merekele masu medijos tiek saukta par „maigo lēdiju bikšu kostīmā”, dzelzs lēdiju, gan Mozu, gan par māti samierinātāju u.tml., piedēvējot viņai centrālās lomas pasaules politikā, viņu mēdz dēvēt arī par traucējuma efektu sistēmā, nespējot rast izskaidrojumu nevienam viņas karjeras lēcienam, jo visu posteņu priekšā viņa aizvien ir bijusi visbezcerīgākais kandidāts un tomēr finālā tos aizvien ieņēmusi tieši viņa. Daudzas diskusijas ir notikušas par A. Merkelas ģimenes stāvokli, kā zināms, viņa ir precējusies divas reizes un viņai nav bērnu, bet ģimene Vācijas politikā ir ļoti ietekmējošs faktors politiķa tēla veidošanā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants