Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Simulācijas spēle "Komunikatīvi kļūstošs"', 1.
  • Konspekts 'Simulācijas spēle "Komunikatīvi kļūstošs"', 2.
  • Konspekts 'Simulācijas spēle "Komunikatīvi kļūstošs"', 3.
  • Konspekts 'Simulācijas spēle "Komunikatīvi kļūstošs"', 4.
  • Konspekts 'Simulācijas spēle "Komunikatīvi kļūstošs"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Visas šīs reklāmas atgādina par šādas mobīlo telefonu esamību un informē skatītāju par jaunumiem tajā.
Acīmredzot šo reklāmu tēmas aktualitāte ir – vēl vienreiz atgādināt patērētājus par priekšrocībām, kādas paveras nopirkot telefonu.
Mūsdienās cilvēkus vilina tik daudz reklamas. Mūsdienās patēŗētājam ir tik daudz izveles iespējas un priekšrocību tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants