Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 1.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 2.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 3.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 4.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 5.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 6.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 7.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 8.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 9.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 10.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 11.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 12.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 13.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 14.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 15.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 16.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 17.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 18.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 19.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 20.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 21.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 22.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 23.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 24.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 25.
  • Referāts 'Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus pētīšana.    4
1.1.  Pētījuma mērķi un objekti.    4
1.2.  Pētījuma metodes.    6
2.  Riska faktori.    8
3.  Konkurence.    9
3.1.  Konkurences līmeņi.    9
3.2.  Konkurences modelis.    10
4.  Darbaspēka kvalitatīvā atbilstība.    12
5.  Mērķpircēju noteikšana.    14
6.  Reklāma.    19
  Piemērs.    22
  Nobeigums    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējam, lai gūtu peļņu un apmierinātu klientu, nepieciešams sekot līdzi patērētāja vajadzībām un vēlmēm, un līdz ar to, ieviest tirgū aizvien jaunus produktus vai pakalpojumus. Tikai uzņēmējs, kurš nepārtraukti attīstās, ir spējīgs izdzīvot un konkurēt ar citiem uzņēmējiem. Lai tirgū adaptētu kādu jaunu produktu, uzņēmējam ir nepieciešams veikt vairākus nopietnus pasākumus, kura rezultātā tiks noskaidrots, vai attiecīgā produkta ieviešana attaisnos ieguldītos līdzekļus.
Produktu, kurš ieviests kādā tirgū un jau gūst peļņu, uzņēmējam, ieviešot to jaunā tirgū, (reģiona ziņā), nepieciešams adaptēt šim tirgum. Ja kādā no reģioniem produkts jau iekarojis savu popularitāti, tad to ieviešot kādā citā reģionā, ar jaunu tirgu, uzņēmējam jāveic noteiktas darbības, kuras tiks apskatītas darbā. Kā minimālais darbību kopums, ko uzņēmējam vajadzētu veikt produkta adaptācijas nolūkā, tiek uzskatīts:
1)Tirgus pētīšana;
2)Risku analīze;
3)Veiksmīgas reklāmas kampaņas plānošana;
4)Konkurences analīze;
5)Tirgus segmentācija.
Iepriekšminētās darbības darbā tiks apskatītas no starptautiskās tirgvedības aspekta.
Darba ietvaros ar produkta ieviešanu starptautiskajā tirgū tiek izprasts produkta ieviešana kādā jaunā valstī, tās apgabalā, vai vairāku valstu reģionā vai valstu saimē. Protams, uzņēmējam būtu jāņem vērā, ka pētot lielāka mēroga tirgu, pastāv lielāka iespēja kļūdīties, jo kādā no pētījumā iekļautā reģiona rajoniem var pastāvēt nedaudz atšķirīgas patērētāja intereses, utt, kas kopumā negatīvi var ietekmēt produkta ieviešanu tirgū.
Darba mērķis ir apskatīt galvenos principus, pēc kuriem uzņēmējam būtu jāvadās un kam jāpievērš lielāka uzmanība, adaptējot tirgū kādu jaunu produktu.

1.Tirgus pētīšana.

Tirgus pētījumi ir sistemātiska datu apkopošana un analīze par visiem mārketinga elementiem: cenu politika, reklāmas efektivitāti, veiksmīgākiem sadales kanāliem u.c. Tā ir īpaša uzņēmuma darbības sastāvdaļa, kas izstrādā un organizē informācijas iegūšanu efektīvu lēmumu pieņemšanai, kas sekmētu veiksmīga mārketinga politiku.
Lai varētu ieiet starptautiskajā tirgū ar savu produktu (pakalpojumu), ir jāveic pētījums par konkrētās valsts vai reģiona vidi - jāizpēta tirgus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants