Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 1.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 2.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 3.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 4.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 5.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 6.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 7.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 8.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 9.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 10.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 11.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 12.
  • Referāts 'Ķermeņa valoda', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Cilvēka ķermeņa valoda    4
  Rokasspiediens    5
  Žestu interpretācija    6
  Darbs ar auditoriju    6
1.  Mehānismi darbā ar auditoriju    6
1.1.  Izteiksmīgie oratora līdzekļi    6
1.2.  Neverbālie informācijas nodošanas līdzekļi    7
1.3.  Metodes atsaukšmju iegūšanai    7
1.4.  Kā iegūt nepieciešamo iespaidu uz auditoriju    7
1.5.  Darbs ar jautājumiem un iebildumiem    8
5.  ieteikumi auditorijas uzmanības unturēšanai un mijiedarbībai    8
  Kontakta veidošana    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

5. Iesākt sarunu ar interesantu tēmu. Piemēram, pajautājiet par sarunas biedra iespaidiem no atvaļinājuma, kurā viņš nesen bija devies. Parūpējieties par to, lai sarunas gaitā veiksmīgi nonāktu arī pie Jums interesējošas tēmas.
6. Ieplānot sarunu kopā ar sarunas biedru. Ieteicams izrunāt kādi jautājumi ir jāizskata sarunas laikā un pie kāda iznākuma Jums ir jānonāk sarunas beigās.
7. Sarunas laikā esiet plastiski. Nav nepieciešami kategoriski izteikumi. Tas tikai radīs šķeršļus komunikācijas laikā.
8. Neverbālie komunikācijas līdzekļi. Atbalstiet redzes kontaktu, pastipriniet sakāmo ar adekvātiem žestiem un mīmiku. Sekojiet sarunas biedra reakcijai un neaizmirstiet par atgriezenisko saiti Partnerim jājūtas omulīgi sarunājoties ar Jums. (http://turgunov.ru/prodazhi-blog/metody-ustanovleniya-kontakta-s-klientami)

Secinājumi.
1. Ir svarīgi apzināties savas iespējas uzstājoties dažādu auditoriju priekšā.
2. Jāprot veiksmīgi apvienot neverbālos un verbālos komunikācijas paņēmienus. Tie veicinās veiksmīga kontakta veidošanu.
3. Izzinot ķermeņa valodas īpatnības mēs izzinām arī sevi pašu, un tas dot pārliecību veidojot kontaktu ar citiem.
4. Vienmēr jāseko savai runas un izskata kultūrai. Tas ir galvenais aspekts laba kontakta veidošanai un darbam ar auditoriju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants