Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Apdāvināti bērni', 1.
  • Konspekts 'Apdāvināti bērni', 2.
  • Konspekts 'Apdāvināti bērni', 3.
  • Konspekts 'Apdāvināti bērni', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnam pozitīva pieredze ar vienu atbalstošu pieaugušo var kompensēt vairākas negatīvas pieredzes. Atbalsts no viena nozīmīga pieaugušā var reducēt vairāku citu izteiktu kritiku, pārmetumus vai pat izsmieklu.
Es uzskatu, ka iela nozīme darbā ar apdāvinātiem bērniem ir vecākiem, skolotājiem, kā arī attīstošai videi. Tā saucamajā informācijas sabiedrībā, kurā pašlaik dzīvojam, arī bērni ir ļoti zinoši. Un vecākiem, pedagogiem ikkatrā brīdī ir jāprot un jāpaspēj saskatīt viņu ieinteresētību, zinātkāri. Jebkurš bērns izceļas ar interešu daudzveidību. Pieaugušajiem nemanot ir jādod informācija, jānoslogo bērni, lai viņu interešu loks paplašinātos. Nedrīkst bērnu ”noslāpēt”, jāļauj viņam visu laiku pētīt, eksperimentēt. Iespējams, ka viņu vecumā talants vēl briest. Dažiem tas parādīsies, pateicoties neatlaidībai, strādīgumam, iedzimtībai, bet daži nespēs sevī atklāt savu talantu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants