Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 11.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 12.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikāciju izplatīšanas sadalījums pa medijiem Latvijā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Apskatot 6. tabulu, varam secināt, ka uzņēmumiem būtu nepieciešams veikt analīzi, kuras no interneta vietnēm ir atbilstošākās komunikācijas nodošanai vēlamajai mērķauditorijai. Varam arī secināt, ka populārāko vietņu sarakstā ir arī ārzemju vietnes, kas lielākoties ir sociālie tīkli, tāpēc uzņēmumam būtu nepieciešams arī pievērst uzmanību komunikācijai sociālajos tīklos, jo tie sniedz iespēju reklamēt preces un pakalpojumus ar nelieliem izdevumiem, kā arī piešķir iespēju veidot divvirziena komunikāciju ar patērētāju, tādā veidā sasniedz augstāku patērētāju novērtējumu par uzņēmumu kopumā.
Analizējot mediju reklāmas tirgu Latvijā, varam secināt, ka arvien lielāku popularitāti gūst internets, kas ir skaidrojams, gan ar televīzijas satura dublēšanu arī interneta vidē, gan arī ar interneta pieejamības pieaugumu iedzīvotāju vidū. Tomēr uzņēmumiem nevajadzētu arī aizmirst par visefektīvāko komunikācijas kanālu televīziju, kas ir salīdzinoši daudz dārgāks, tomēr daudz efektīvāks instruments reklāmas nodošanai patērētājiem, kas skaidrojams ar plašo pieejamību un iespēju izmantot gan vizuālus, gan arī verbālus komunikācijas līdzekļus.
Kā arī šī brīža situācija ar drukātajiem medijiem nav viennozīmīga, tāpēc arī reklāma drukātajos medijos var būt efektīvs veids, kā sasniegt konkrētu mērķauditoriju, piemēram, to daļu, kas neizmanto internetu. Tomēr atkarībā no uzņēmuma mērķiem, ir jāizvērtē, vai nav iespējams nepieciešamo mērķauditoriju sasniegt apvienojot divus mazāk populārus un lētākus kanālus, lai iegūtu to pašu efektu, ko ievietojot reklāmu televīzijā. Piemēram, apvienojot radio un internetu, kā reklāmas kanālu auditorijas sasniegšanai, iespējams sasniegt tādus pašus rezultātus, kā ievietojot TV reklāmu, tikai par zemākām cenām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants