Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 1.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 2.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 3.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 4.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 5.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 6.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 7.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 8.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 9.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 10.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 11.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 12.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 13.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 14.
  • Referāts 'Reklāma un autortiesības', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Reklāma    3
1.1.  Definējums    3
1.2.  Reklāmas veidi    4
2.  Autortiesības    5
2.1.  Definējums    5
2.2.  Autortiesību nepieciešamība    6
2.3.  Autortiesību piederības zīme    7
2.4.  Autortiesību funkcijas    7
2.5.  Aizsargājamie darbi    8
2.6.  Neaizsargājamie darbi    9
2.7.  AKKA/LAA    9
3.  Pārkāpumi un tiem piemērojamie sodi    10
4.  Secinājumi    12
5.  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma mūsdienās ir sastopama it visur. Reklāma jau ir kļuvusi par neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Mēs ar to saskaramies ikdienas gan tīši,gan netīši. To var redzēt televīzijā reklāmas pauzēs, ir žurnāli un avīzes, kuras vispār bez reklāmām nevarētu pastāvēt, internetā tā ir pārpārēm katrā saitā, radio ik pēc pāris dziesmām arī skan reklāmas paziņojumi, uz ielas redzamas afišas, kuras ir daudzveidīgākas un dažādākas viena par otru, nemaz nerunājot par bukletiem, kuri sastopami gandrīz ikvienā iestādē un kurus izdala pat uz ielas. Tas viss liecina par reklāmas lielo nozīmi mūsdienās. Reklāmas daudzums ir tik liels, ka reklāmas piedāvātājiem ir jānopūlas,lai izveidotu labu reklāmu, kura būtu piesaistoša un neizraisītu cilvēkos riebumu par „kārtējo garlaicīgo reklāmu”. Lai reklāma piesaistītu pircējus tai jābūt interesantai un piesaistošai. Tomēr cilvēkiem ir dažāda izpratne par vārdu piesaistoša un viņi izmanto visus līdzekļus,lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Taču reklāma nedrīkst aizskart cilvēku brīvību, godu un cieņu un citus likumā ietvertos aizliegumus. Un diemžēl vēljoprojām ir sastopamas reklāmas, kuras neievēro likumā noteiktās prasības, tādēļ tiek sodītas un /vai aizliegtas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants